sobota 22. září 2012

Nevěřte Keňanům!


Tento rok jsem měl štěstí, že jsem mohl pořádat pár závodů, na kterých byli Keňani. Bedlivě jsem je pozoroval a zjistil několik zásadních věcí.

KEŇAN NETRÉNUJE. Nikdy jsem ani jednoho neviděl trénovat. Akorát se celý pobyt poflakují po Hiltonu a moc tomu nedají ani v rozcvičovací zóně. Kdyby jim nebyla kosa, tak si ani neprotřepou svaly. Jenom tak stojí a divně se dívají.

KEŇAN NEBĚŽÍ NA ČAS. Jak by taky mohl, když nemá hodinky. Prostě běží, jak mu to jde a jak ho brzdí kolona Volkswagenů před ním. A pak se v cíli drží za hlavu, že to nestihl.

KEŇAN NENÍ PROFÍK. Kdyby byl, tak se jde po doběhu vyklusat. Ale to on ne. První co ho zajímá, je stánek. A nestydí se jít s pivečkem ani na vyhláško. Bejt to na lampionech, hned má dištanc.

 KEŇAN BĚHÁ S KLÍČEM OD AUTA. A s jakým. Trošku frajírek.

Suma sumárum, když jsem viděl, že v sobotu je u nás terénní 1/2maraton,bylo mi jasný, že tam udělám díru do světa, protože přesně takhle to dělám taky.
Takže jsem si sbalil rychlý boty a vyrazil na Vlašku zaběhnout svěťák. První rána kapitána se sice nějak neujala, ale při druhým výstřelu jsme už vyběhli. Na prvním kiláku jsem zadejchanej jak blázen a nejsem první. „Co se děje?“  Ale tempo asi máme dobrý, když jsou zadejchaný i ti okolo. Při průběhu do druhého kola jsem zadejchanej jak dva blázni, tahá mě lejtko a prvního nevidím.  „To je nějaký divný…“. Do třetího kola se mi už ani nechce. Sice nejsem zadejchanej, ale jak mám oběhnout ještě jednu sedmičku se stehnama, který nemůžu zvednout? Prvního ani nemám sílu vyhlížet.  „Asi to přepálil?“  V prvním kopečku ztrácím klíč od auta a tím i další místo. Tak aspoň ať to dám pod hodinu, o tom vždycky na tiskovce Keňani mluvěj. Z posledního kopce to rozfofruju kořen nekořen, do cílový rovinky vletím jak ďas, do fotobuňky házím první prsa a prej skvělý. Máš to pod osmdesatát, hlásí mi paní v cíli. „Aby taky ne, když jsem to běžel na hodinu,“ přátelsky jí vyvádím z její nepřesnosti a jdu si dát meloun a podívat se na výsledky. Meloun byl dobrej, výsledky ne. Paní nekecala a kdyby se do chlapů počítali i dědci, nebyl bych ani na bedně.

Takže dejte na mě. Keňani klamou tělem a nebo to celý bylo nějaký tendenčně řízený, co Křetínský?

Žádné komentáře:

Okomentovat