čtvrtek 18. března 2010

Bejčci budou mít na kšiltíky

Dobrá věc se podařila. Sponzoringový budget dlouhodobě utopenej na kafíčka, dortíky a děvky na hotelu Praha konečně poplyne na tu správnou adresu. "Rozhodli jsme se odstoupit od smlouvy s Českou fotbalovou reprezentací a naše sponzoringové aktivity zaměřit na sdruženi, které ve své ryzí podstatě lépe naplňuje základní atributy naší značky jako je inspirace, inovativnost a jednoduchost, " vysvětlila podepsání dlouhodobé smlouvy s Beermental teamem Senior manažerka sponzoringu společnosti T-Mobile Zuzana Kadlečkova. "A to tihle fešní bejčci naprosto splňuji", dodává off the record (stále ještě) slečna Kadleckova.




Prvni kampaní při které Beermental team pomáhá vylepšit image značky T-Mobile je komunikace spojená s nabídkou služby internet v mobilu. Kolik T-Mobile za umístění banneru na stránky BT blogu zaplatil nechtějí zástupci společnosti prozradit. "Jde o dlouhodobou spolupráci, obvyklé ceníkové sazby naší částce naprosto neodpovídají. BéTéčku jsme vysolili mnohem více. Navíc se do cílové částky velkou měrou promítne i počet prokliknutí banneru, protože jde o tzv. PPC reklamu " aspoň trošku poodhaluje výši investic Senior specialistka nákupu médií Zuzana Labantova.

Tak hledejte na BT blogu T-Mobile banner a poctivě klikejte, ať mají hoši na jedničky i nové modní doplňky. T-Mobile to určitě nepoloží.

2 komentáře:

  1. klikejte nám na myšku co nejvíc kluci, na velikonoce nás čeká finančně náročný VT v Pamele...
    http://www.night-club.cz/pamela/index.php?lang=cz&te=yes

    We love klacky:-*

    OdpovědětVymazat