neděle 11. prosince 2011

Teplý Mrazivák, dobrý výkon

Po dvou letech pořádání jsem se zase mohl postavit na start panákového scorelaufu neboli Mrazivého Ďábla neboli alcotreku. Pakuo to měl zase všechno do detailu vymyšlené, takže to zase vůbec nebylo jen o nohách a játrech, ale taky pěkně o strategii a samozřejmě štěstíčku.

Start byl z Akvárka na Buďějovický, kontroly od Břežan až po Petrov. Můžete využít tenhle bus a tenhle vlak. V půl osmý je start paměťáku od Marušky v Ohrobci. START! A tak každej kouká na toho druhýho co udělá, jaký plánuje kontroly a jaký hospody. My to nakonec s brašulí vzali pěkně poctivě od Břežan a zobali kontroly a hospody na západě. Tojnárek a spol to brali z východu přes Bábíka, Fanda ten si dojel až někam do Okrouhla a plenil to na jihu.
Před paměťákem na tom byl nejlépe Tojnárek, který měl šest panáčků a tři kvalitní hospody. Fanda měl 5+3 a já 3+3. Bohužel nám s bráchou Fanda a Robert vycucali dvě kontroly kolem Marušky. Ale věřili jsme, že budeme mít kvalitnější hospody (do 3 mrazivých hostů je za 5 bodů, bratr měl dokonce jedny obtisklý rtíky) a zamakáme na paměťáku. Mně nakonec paměťák perfektně sedl (až teda na ten poslední fernet), dal jsem si 5 kontrol, vyplašil stádo divočáků a dohromady si za Mraziváka připsal 36 bodíků, což mě zaplavuje uspokojením.

První knajpa hned v Brežanech.

Druhá ve Lhotě. Výbornej Kozel...

První panáček v rejze jak kráva

Druhej na krásném hřbetu

Abych taky neměl radost. Brácha kontrolu našel první, ale nepodíval se pořádně a já si vychutnal poslední zelenou, co tam zbyla...


Třetí hospoda Aristokrat. Málem jsme tu vyšťourali pana stavitele.

U Marušky před startem paměťáku

Třetí panák na paměťáku s pitomcem Fandou

Byla nakreslená o 300 metrů blbě, ale i tak jsme ji s bráchou na ostrohu našli. Zasloužená...

A dokonce jsme stihli poslední vlak, ve kterém se vracely unavené krásky z firemních večírků.




Žádné komentáře:

Okomentovat