pátek 20. dubna 2012

Brdská - opět boj s bláznem

Tenhle závod prostě miluju. Běží se kousek za barákem, nemusím hned od startu někam spěchat (ano přiznávám, jsem zpomalenej), ale hlavně ho běhá spousta pošuků (nic ve zlým, podle mě je to krásný slovo), díky kterým těch 50 kiláků uteče jako nic. Letos bohužel nebyl na startu pán s ledvinkou, ale německá většina byla jako vždy při síle, a tak jsem se těšil, že to nebude zase jen o běhu, ale stejně jako v minulých ročnících, si odnesu fůru Erlebnisse. A taky že jo.

Vybíháme. Do předu jde Dao a další dva sebevrazi. A za nima magor v tílku, elasťákách a džínovejch šortkách (šourkách). Šmajdá, z kapes mu padej bonbóny, divně se kývá... Asi nějaká sázka, po kiláku zhasne jak kančí světla. Hovno. Až na Kytínskou louku (14 km) šmajdá a trousí bonbóny před náma. V kopci naštěstí šmajdá pomaleji, a tak se s bráchou dostáváme před něj a na Stožci (22 km) už o něm nevíme. V seběhu do Dobříše se trošku flákáme, ale ne moc, a ten parchant nás normálně dotahuje. A co víc. U hájovny (35 km) vůbec neobčerstvuje a jde před nás. A já najednou chápu, proč jsem po cestě viděl poházené flašky Gatorade a k čemu ty šourky. Ten blázen na nich měl našitý takový speciální kapsy, do kterých si cpal plný flašky. Teda ne do všech, protože v některejch měl bonbóny. Protože si to s ním přihasili ještě další dva borci, začínám bojovat.Chvilku se mi zdá, že ho dostanu, ale s postupujícími kiláky mu přestávaj šourky padat (pije a ztrácí bonbóny) a mně tuhnou stehna. Jelikož neobčerstvuje ani před seběhem do Mníšku (45) km), je mi jasný, že ho nedám a že Brdská bude zase s ostudou. 

Vyhrál Dao za 3:17, já si doběhl pro nejhoší čas, co jsem tu kdy zaběhl (3:55), a tak jsem si nezasloužil ani míč, který jsem si vždycky přivezl za 3 místo mezi "mladíky" do 35 let. Bráchu jsem naštěstí odrovnal darovanýma kompreskama, který mu uškrtily lejtka, a já tak byl aspoň nejlepší z Řevnich!

 Do šour(t)ek si nacpal Gatorade a už jsem ho nedal.
 Pánovi v letech (poklona) jsem s vypětím všech sil oddolal.
Brácha uškrcenej kompreskama.

Ultramarathonmetrosexuál.
Foto&kláda od Dan Orálek

2 komentáře:

  1. Pápne, to zase jednou smekám, jednou to s Tebou zase dám. Takhle to myslím, vystartuju a pak se budu dívat jen na záda:-), Vrabec

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutecnej zavod. Kde najdu blog sourku kdyz sourky.blogspot.com neexistuje?

    OdpovědětVymazat